sobota, 21 listopada 2015

Shake'owe powitanie

Witam wszystkich na swoim blogu. Jestem Świerku i od ponad trzech lat dużą część wolnego czasu przeznaczam na czytanie, jak i gotowanie, które mną zawładnęło i popchnęło w kierunku kuchni. Jestem kompletnym samoukiem, ciągle szukającym nowych wrażeń i smaków. Póki co moje gotowanie nie jest skomplikowane, aczkolwiek coraz bardziej zaczynają interesować mnie różne kulinarne sztuczki. Kto wie co z tego wyniknie? ;)

Nie przeciągając wstępu (pewnie z biegiem czasu będziecie poznawać mnie lepiej), proponuję przepis na zielonego shake'a:

Czego potrzeba?
  • jabłka
  • cytryny
  • 2 kiwi
  • świeżego szpinaku
  • odrobiny wody
Owoce myjemy. Jabłka pozbawiamy gniazd nasiennych, cytrynę obieramy ze skórki i filetujemy, zaś kiwi wydrążamy za pomocą łyżki i wrzucamy wszystko do blendera. Szpinak przepłukujemy pod bieżącą, zimną wodą, dodajemy do reszty składników. Zaczynamy miksować. Jeśli płyn jest zbyt gęsty (a pewnie taki wychodzi), dolewamy wodę, by uzyskać wymaganą konsystencję. Smacznego! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz